۳ پاسخ

اره عزیزم..مگه خودمون نفخ نمیکنیم..کولیک همون نفخه ک براهمه پیش میاد فقط تو نوزادی خیلللللی بیشتره

کولیک نیست نفخه

کولیک تا پنج ماهه

سوال های مرتبط

مامان 💞حسنا۲.رستا👶 مامان 💞حسنا۲.رستا👶 ۱۵ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولوها مامان فرشته کوچولوها ۱ سالگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه  فادیا مامان فاطمه فادیا ۸ ماهگی