تکونای بیش از حد نی نی طبیعیه؟

۶ پاسخ

الهی عزیزمممممممم اره شیطونه

اگر بعدش ناگهانی کم نشه بله
وقتی دیدی اینطوره موقعیتت رو تغییر بده مثلا اگر خوابیدی اروم پاشو بشین
بند ناف دورش نباشه

بله

آره طبیعیه

منم همش خدا خدا میکنم‌تن‌تن بزنه اینجوری خیالم راحت تره

بله فقط کم بودنشون نگران کنندس

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد