چه قطره ای واسه درمان اسهال خوبه؟؟!!

۳ پاسخ

دکتر برای اسهالی پسر من بایولاکت داد و شربت زینک
یه اب مخصوص هم داد برای جبران کم‌ ابی بدنش

قطره پدی لاکت ... بایو لاکت ..اگه شیر خشکی هست ال اف بگیر براش و اینکه شربت نئو زینک چون اسهال داره حتما بده بهش

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی