خانما برا اسهال چه قطره ای خوبه

۴ پاسخ

پدی لاکت.فقط از داروخونه بپرس چند قطره باید بدی

برای اینکه همیشه شمکش خوب کار کنه من خاکشیر با اب گرم میدم قطره نمیدم

پدی لاکت

سیب بش بده روزانه با دوغ جواب میده درجا یا ماست پونه البته ماست پاستو ریزه نه محلی محلی برای بچه تا یکسال خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی