سلام کیا انوکسپارین میزنن

۱۰ پاسخ

من هرشب میزنم تا هفته ۳۶ هم باید بزنم

من میزنم هر شب

سلام من

برای من تا ده روز بعد از‌ زایمان داده، هر شب‌

من چند ماه اول زدم دیگه قطع کرده دکتر

منم میزنم چقدرم که درد داره و کبود میشم

منم از ۵ هفته دارم میزنم

من از ۵ هفته دارم میزنم

من ۳ ماه اول زدم

من میزنم

سوال های مرتبط

مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی