۵ پاسخ

عزیزم وقتی آمپول انوکساپارین میزنین سرنگ رو که در میارین اصلا نباید ماساژ بدین با پنبه علت کبودی ماساژ هست

به مویرگ میخوره کبود میشه

من تو شکم میزنم کبود میشه

من فعلا ب شکمم میزنم اما خب کبوددددم😊😊

من هر روز دارم میزنم.
همیشه توی شکمم میزنم،بازم کبود میشه.توی دستم یبار زدم‌فقط که اونم کبود شد و خیلی درد داشت

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد