۷ پاسخ

چندتا مدل زدم همشون اوکی بودن بجز پدکسان .. کلا قبل زدن آمپول بزار رو بدن تا مواد گرم بشه بعد اصلا درد و کبودی نمیده

منم میزنم،فرقی نداره

من اکتوور میزنم ولی فرقی نداره حساس نشو

من از اول زدم برندای مختلفم زدم فرقی نداره

از زمانی ک قلب تشکیل شد. میزنم. هرسری ک میرم میخرم. داروخونه. از یه شرکت دیگه میده😂

سلام من از ۵ هفته استفاده میکنم انوکسا۴۰۰ خداروشکر تا الان دکتر از شرایطم راضیه

من از ۵ هفتگی می زنم هر مارک داروخونه بده میزنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری