مامانا عزیز شیر دوش خوبه کیا استفاده کردن چ مارکی

۳ پاسخ

بله استفاده میشه و نیازه. الان با این گرونی بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی. قطعا یه چیز خوب گرون هم هست ولی نیاز میشه. بتونی برقی بخری بهتره.

من برقی اونت خریدم ۱۸ و خورده ای. دیگه نمیدونم خوبه یا نه. چیزی که خودم تحقیق کردم استفاده میشه و لازمه. امیدوارم اینجوری باشه.

من مارک وکتو دارم، تو جعبش هم برقی داره هم دستی، برقیش خوبه میتونی قدرت مکش رو تنظیم کنی

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد