۴ پاسخ

منم داخل هفته شما داشتم خیلی بد بود سرم و چشام درگیر میشدن هر روز دیگه بهتر شدم من سرم با چشام باشال محکم میبستم تا چندساعت بعضی وقتا کیسه آب گرم درست میکردم میزاشتم رو پیشونی و چشام الآنم گاهی میگیرم ولی نه به اون شدت اوایل

من یهو چند لیوان ک آب میخورم بهتر میشم

اب زیاد بخور فشارتو بگیر ببین پایین نیست

من داشتم خیلی شدید تویک اتاق تاریک وارام بخاب یا با آبلیمو ودارچین بزن ب پیشونیت روغن رزماری بزنی خوبه من بااینا خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری