مامانا دل و قلوه تو هفته من مجازه ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم پیوی چک میکنید

عزیزم جیگر زیادیش خوب نیست دل و قلوه بد نیست در حد یه سیخ بخور همچیز بخور ولی کم به خودت سخت نگیر اصلا

اره بابا من هفته های پایینم خوردم

بخور بابا
هر روز فقط نخور هفته ای یه بار مشکلی نیست

نخوري بهتره

فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری