۴ پاسخ

بایدبری پیش غدد و زیر نظر دکتر زنانت دارو بخوری

غیر باردار تا ۵ خوبه الان یذره دکتر دارو میده میای زیر سه که عدد بارداره. استرس نداشته باش منم همینطور بودم سر بچه هام. بعد زایمان خودش رفع میشه

زیاده عزیزم باید پایین تر باشه

سلام عزیزم باید دارو بخورین تا تنظیم بشه عددش

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وهفتم بارداری