خانوما لطفا اگه جواب این ازمایشو میدونید بگید 🙂🙏🙏

تصویر
۳ پاسخ

کمی عفونت داری نمیدونم دکتر قرص بده یا نه

کمی عفونت داری نمیدونم دکتر قرص بده یا نه

هموگلوبینت یکم پایینه بقبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری