راسته سرما بخوری بچه حرکاتش کم میشه

۵ پاسخ

آره من سرما خورده بودم بچه یواش بود

آره من سرما خوردم
بچممم کم تکون میخورد

آره اگر مادر درد داشته باشه تب داشته کم میشه حرکات
نگران نباش
فقط مایعات گرم، دمنوش نه، نهایتا سیب یا به دم کن بخور، اگر یبوست داری به نه

مال من بیشتر هم شده بود

تاثیر بعضی داروها باعث میشه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان پناه🩷🍒 مامان پناه🩷🍒 هفته سی‌وسوم بارداری