خانما برای سرماخوردگی نئوتادین بهتره یا پلارژین

۱ پاسخ

پلارژین
نئوتادین واسه ابریزش حساسیته

سوال های مرتبط

مامان ملورین🥰 مامان ملورین🥰 ۱۱ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی