۲ پاسخ

آره
واسه سرماخوردگییش میخام ببرم دکتر
ی بار بردم ازیترو داد دکتر
پنج روز دادم بهش خوب نشده
میخام ببرم پیش ی دکتر درست حسابی

شکمش کار کرد؟؟

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی