۸ پاسخ

منم ماستی ک خودم درست میکنم میدم بهش

از ۸ ماهگی میشه داد

ماست بدون نمک پرچرب بخر بده
اول از مامان شروع کن
یا ماستایی ک بی نمکن

دکتر امیر علی گفت ۸.

من یه ذره گاهی وقتا برنج سر سفره هستیم‌میزنم‌داخلش میدم بهش انقدم‌دوست داره😋

من ک الان میدم

۹ دادم

والا من دادم دوست نداشت عوق میندازه ب خودش🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی