۳ پاسخ

وای مثل منی منکه بقران دیگه یه ساعت بی لگدنمیمونه فقط تکون میخوره کلافه ام کرده ترشح هم که عادیه عزیز

مال منم مایل ب سبز هست ولی بو نداره خیلی زیاده بچه هم تکونش زیاده میترسم مشکلی پیش نیاد

بله عزیزم طبیعیه
ببین اگر ابکیه برو سرویس و خودتو خشک کن به پد بذار و راه برو و سرفه کن اگه خیس نشد کاملا طبیعیه
نی تی تکوناش طبیعیه گلم لذت ببر

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری