هیچ عرقیجاتی نخور عزیزم.نهایت اندازه ی یه در بطری عرق نعنا وقتایی ک معدت اذیت میکنه. دمنوش هم همینطور فقط به و عناب مجازه
ما یک گیاهم میترسیم تو ۴۰ تا خوردی🥴
مست شده😃😃
عزیزم ضرر داره چهل گیاه رازیانه و بابونه و کلی گیاهان قاعده اور داره خیلی خطرناکه. با حرف این و اون دارو و چیز میزای گیاهی نخور. حتما رحمت دچار انقباض شده که بچه اذیت شده
اصلا چیزی ب اسم دمنوش های گیاهی اشتباهه تو بارداری خوردنش
عرق چهل تا گیاهه واقعاً ؟ نمیگی ممکنه ضرر داشته باشه؟
شاید دوست نداشته 😂
منم یه شب الو خشک خوردم این قد تکون خورد ترسیدم دیگه نخوردم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.