۷ پاسخ

هیچ عرقیجاتی نخور عزیزم.نهایت اندازه ی یه در بطری عرق نعنا وقتایی ک معدت اذیت میکنه. دمنوش هم همینطور فقط به و عناب مجازه

ما یک گیاهم میترسیم تو ۴۰ تا خوردی🥴

مست شده😃😃

عزیزم ضرر داره چهل گیاه رازیانه و بابونه و کلی گیاهان قاعده اور داره خیلی خطرناکه. با حرف این و اون دارو و چیز میزای گیاهی نخور. حتما رحمت دچار انقباض شده که بچه اذیت شده

اصلا چیزی ب اسم دمنوش های گیاهی اشتباهه تو بارداری خوردنش

عرق چهل تا گیاهه واقعاً ؟ نمیگی ممکنه ضرر داشته باشه؟

شاید دوست نداشته 😂
منم یه شب الو خشک خوردم این قد تکون خورد ترسیدم دیگه نخوردم 😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری