مال من خیلییییی خدا بخیر کنه
از بلا بودنشه🥰😍🤣
هیچی
یه دوره بچه زیاد تکون میخوره
یه دوره کم
فکر کنم شیطونه من جاریم اونموقع که باردار بود خییییییییلی بچش تکون میخورد ولی من که باردار بودم معمولی بود بچم دوتا هم پسر الان پسر اون ۶ سالشه اصلا اروم و قرار نداره ولی پسر من شیطنتا معمولی میکنه اصن وقتی هم به دنیا اومدن متفاوت بودن اون اصلا خواب و خوراکم نداشت. اینم بگم مادرش از اینا بود که همممممه چیو در حد مرگ رعایت میکرد حتی چایی نمیخورد ولی من نسرت به هر چیزی ریلکس و عادی بودم
چی میخوری
شیطونه دیگ😂
مال منم خیلی تکون میخوره نمیدونم عادیه یا نه
از شیطونیشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.