خانوما کسی آزمایش دفع پروتئین داده واسه چی هست؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم علائمت چی بود اوایل بارداری؟

برای منم نوشته امروز بردم دادم فشارم بالا بود گفت شاید از این باشه

اره منم دادم و فهمیدم دفع پروتیین دارم من چون هم وزنم بالا رفت و هم فشارم همزمان دیگه دادم مثبت شد

من یهویی خیلی وزنم بالا رفت دکتر شک کرد واسم نوشت

🙏🙏🙏🙏🙏

حتما باید انجام داد دکتر که واسه من ننوشته .

مسمومیت
فشاربالا

سوال های مرتبط