خانوما شله زرد خوب نیس بخورم؟ ۷ هفتمه

۶ پاسخ

بخور گلم اونقدر زعفرون نداره

سونو گرافی‌رفتی؟چند هفتته

در حد یکی دو قاشق اشکال نداره ولی تو ۳ماه اول بیشتر رعایت کنی بهتره

زیادش خوب نیس عزیزم اما یکم میتونی بخوری

زعفرون داره نخور

یذره کوچولو بخور
چون زعفرونش زیاده خوب نیس.

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری