نودل میتونم بخورم دو هفته پیش خوردم

۳ پاسخ

نه نخور
جاش خودت ماکارانی فرمی بذار
ادویشو بزن

آره من سه ماه اول هیچی نمیتونسم بخورم سه دفعه خوردم هیچی نمیشه چاقم نشدم

زیاد نخوری بهتر
هم نمکش زیاد هم چربیش زیاد و چاق کنندس

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد