۳ پاسخ

برا من فریدولین هست خودش اتوماته

با دست اب می کشم دوباره می ندازم خشک کن

چون برا ابکشی اب زیاد میخواد،من میندازم لباسشویی خودمون اب میکشه و خشک میکنه
گاهی هم خودم اب میکشم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی