آیا برای خانومی که ۶ هفته هستش آی وی اف کرده.عدسی خوبه؟؟

۵ پاسخ

اره خوبه عزیز

اره عالیه مبارکش باشه

اره عزیزم خیلی خوبه

عدسی کلا میگن خیلی خوبه با خوراک لوبیا

فکرنکنم مشگلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل قصد بارداری
پناه حامی🌱 پناه حامی🌱 قصد بارداری