تجربیاتمو توی پستام گذاشتم عزیزم
عزیزم صد درصد مسیر راحتی نداره کلی داروی هورمونی که قراره وارد بدنت بشه داغونت میکنه
ولی بدن با بدن فرق داره من با تقریبا ۷سال نازایی همون بار اول مثبت شد خیلی ها هم بار دوم ،سپمشون بود که میومدن، الانم با این که کلی نگرانم ولی سونو هام خداروشکر نی نی سالمه
جدا از درد پانکچر و دارو و اینا روحی روانی خیلی بهم ریختم اینقدر روزای اول انتقال نگران بودم و استرس داشتم اثراتش هنوز روم هست همش دعا میکنم افسردگی نگیرتم فقط
ولی در کل پروسش برا من نزدیک سه ماه زمان برد در صورتی که درمان دارویی رو ۷سال پیش شروع کردم و جواب نگرفتم.
الانم که ده هفتم داروهام داره کم کم قط میشه فقط شیاف پروژسترون رو باید تا ان تی استفاده کنم
به نظرم اگه واقعا عاشق بچه باشی سختی هاشو تحمل میکنی ....ولی ی واقعیت هست که باید صبر ایوب داشته باشی گنج قارون و ی شوهر همراه که بشه از پسش بر اومد ان شاءالله دامن همه سبز بشه مخصوصا بچه های ivf-چون من میدونم چی میکشن ان شاءالله اگه مثبت شدی باید تا پایان ۴ ماهگی آمپول و شیاف پروژسترون استفاده کنی
واسه ای وی اف باید جیپت پر باشه وگرنه خیلی آدم اذیت میشه منفی هم بشه
برای ای وی اف باید صبر و تحملت بالا باشه دارو زیاد داره امپول و قرص هم خودت هم همسرت ،همسرت تا زمان ازمایش اسپرم دارو داره خودت از روزی ک تشکیل پرونده میدی برای ای وی اف تااااااا زمانی ک میخای تست باردار بدی . بیمه نباشی هزینه هام ک خداست ، و در آخرم قطعی مثبت نمیشه ، من دوبار انجام دادم منفی شد با جنین با کیفیت ، انشالله برا شما بگیره
ای وی اف تنها سختیش رفت وامدشه
هی باید بری سونو امپولم زیاد داره که خوب برات طبیعی مبشه داروها هم بستگی به شرایطت داره چند ماه استفاده کنی بودن که تا بعد از زایمان هم باید دارو مصرف میکردن
هر راهی سختی خودشو داره
بعد انتقالمثبت شدی که هیچ
منفی شدی پریود شدی نه پربود بعدش باید بری دکتر
من که تیرماه منفی شد و دیگه نرفتم دکتر
چون از نظر روحی خیلی اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.