ممکنه نفخ داشته باشه من تا دوماه اذیت بودم بعدم عادی شد
عزیزم منم ای وی افی ام امروز هم ۱۱همی روزمه تو کجا کاشت انجام دادی من پشت پارک تو مرکز ناباروری مثل انجام دادم
نه اصلا نخور بجاش سالاد بخور
سبزیجات بخور یبوست نشی عزیزم ترشی نخور
همراه غذات کاهو بخور که یبوست نشی
ترشی لیته ادویه و این چیزا داره کم بخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.