مامانایی ک معاینه ی تحریکی شدین حین معاینه لکه داشتین؟

۳ پاسخ

من لکه بینی دارم ۲ روزه دیشب معاینه شدم گفت هروقت درد داشتی بیا اما الان کلا ترشح قهوه ای دارم درد ندارم

مگه اخر هفته ۳۷ معاینه تحریکی نمیکنن؟؟

من حین معاینه ترشح موکوسیم اومد با دستکش دکتر بیرون گف 2 سانتی😐😂سکته کردم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۵ ماهگی
مامان مانیار❤️‍🔥 مامان مانیار❤️‍🔥 ۳ ماهگی