خیلی میترسم که ازمایش بدم و منفی باشه،🥹🥹🥹

۷ پاسخ

ان شاءالله مثبته

سنی نداریم که میشه فقد باید استرس نداشته باشی

نگران نباش صبر داشته باش

عزیزم مامان شدی مبارک 🌹

چند روز تاخیری تست زدی؟

تاخیر داری؟

امیدت به خدا باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... ۳ ماهگی