منفی بود ۳روز تاخیر🥹🥹🥹🥹🥹

تصویر
۴ پاسخ

فعلا صبر کن ولی همیشه تا بی‌بی پررنگ نشه نرو آزمایش بدی

انشاالله ماه بعد قسمتت ❤️❤️

عزیزم خب وقتی تست منفی چراازمیدی

🙁🙁🙁🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... ۳ ماهگی
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری