۸ پاسخ

اول بارداری علائمی نداره عزیزم
یجوری که شک میکنی که عه چرا علائم پریودی نیومد این ماه!

علایمم مث پریودی بودبعدمن خیلی زعفرون خوردم و پله بالا پایین رفتم🫠هی کمرم میسوخت بعد هربار بالاپایین و نشستن زیاد

۳ چهار روز به موعدن یهو مرغ مزه اهن میداد تو دهنم سینه هام یکم حساس شده بود کمرم درد میکرد و بعد موعدم لک دیدم بعد یهو قطع شد رفتم بتا و ...خیلی بارداری پر درد سری داشتم یهو ازم مثل پریودی اومد ولی نگو فهمیدم جفتم پایینه شیاف داد دکترم و...استراحت مطلق بودم

عین پریودی بودم دو روز مونده به موعدم دوتا خط پررنگ افتاد

من ۴ روز مونده و انگار نه انگار
فک کنم این ماهم بی نتیجس

علائم پریودی ترشح زیاد

تا ده روز بعد عقب انداختن علایمی نداشتم

سینه هام درد میکرد زیر دلمم خیلی درد میکرد جوری که فک میکردم میخوام پریود شم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان سِلدا کوشولو مامان سِلدا کوشولو ۲ ماهگی