چی میشد بی دغدغه باردار میشیدیم🥹🥹🥹

۴ پاسخ

عزیزم هیچ وقت با زور چیزی نخواهید
یک سال منم همینطوری بودم میگفتم
تا اینکه بارداری خارج رحم شدم و یک لوله ام از دست دادم و مرگ ب چشم دیدم از شدت دردی ک داشتم
بعد یک سال بیخیال شدم و گفتم اگه من لایق مادر شدن باشم خدا خودش میده بهم تا اینکه سالگرد همون تجربه تلخ تستم مثبت شد
خدارو هزاران بار شکر💜

هعییییی یکسال و گذشت 🚶🏻بشه نشه معلومم نیس

من دیگه کلا بی خیال شدم همه موهام سفید شد از بس فکر کردم

هعیییی

سوال های مرتبط