۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟ شما توی شبردهی بوتاکس کردی؟

نزنی بهتره‌.البته بعضی دکترا تو دوران شیردهی هم میزنن.

من فیلر زدم از دوتا پزشک اطفال هم پرسیدم گفتن موردی نداره
ولی بوتاکس نزدم نمیدونم

من برای بوتاکس از پیراپزشک پرسیدم گفتن چون یسالشه میتونی بیای میخام هفته آینده برم

لطفاً تاپیک قبلی جواب بدین ممنون

سوال های مرتبط

مامان 🍓🫶. مامان 🍓🫶. ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی