۶ پاسخ

واسه من ۳ کیلو بدنیا اومد ۳۷ هفته ۱ روز سزارین شدم

من شنبه نوبت دارم

۳۷۰۰ بود

۳/۳۰۰

عزیزم شما اونروز رفتی مطب؟دکتر چی گف؟معاینه کرد؟

۳ کیلو

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان یه برگ پاییزی🍁 مامان یه برگ پاییزی🍁 ۸ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی