مامانا وزن نی نی هاتون تو 37 هفته چند بوده؟

۱۰ پاسخ

خبر ندارم از ۳۰ هفته ببعد سونو نرفتم دکتر تو مطبش سونو میکنه🙁

بوده٢٨٠٠

من ۳۷رفتم سونو وزن بچم زده بود ۳۲۰۰ولی مایع امنیوتیکم کم شده بود همون روز سزارین شدم وزنش بدنیا اومد۳۴۰۰بود دویست گرم اختلاف

من ۳۶هفته و ۴روز رفتم ۲۹۵۰بود

۳۶ هفته ۳۲۰۰ بود

من ۳۷ هفته کامل رفتم ۲۷۰۰ بود

۳۳۰۰😊

۳۱۰۰.

پسر من ۳۷ هفته و ۵ روز به دنیا اومد ۳۳۰۰ بود

۳۲۰۰😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی