خانما سمت چپ پهلوم میگیره بعضی وقتا برای چیه و طبیعیه؟

۵ پاسخ

والا منم از اول بارداری سمت چپم نابودم کرده و داره میکنه ولی احتمال دختر دادن نی نی رو

اره برامنم میگیره نمیدونم طبیعیه با نه

نمیدونم والا منم هر وقت اینجوری میشم ایقد میترسم

وای اره منم اینجوری میشم

برا منم اونجوری میشه خیلی بد اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری