۴ پاسخ

من فعلا نخریدم گفتم بعد دنیا اومدنش هم میشه خرید

من ازین تاشو ها داشتم سر دخترم

من از ایی بی رنگا ندارم
اما اون سفیدا دارم عااالیه

فک کنم اینا کارایی داشته باشه
اگ میخوای فقط فریدولین بخر من سه ساله دارم هرروز چندبارروشن میکنم عالیه

سوال های مرتبط

مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی