خانوماتوسوپ نیللمیشه جوپرک بریزم

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم شما دوقلو دارید
اگ دوقلو هستند طرح سیسمونی و هدیه رهبری گرفتید

بلدرچین ،سینه بوقلمون ،کدو حلوایی،برنج نبمدانه ،جو‌دوسر پرک ،حتما یه ذره نمک بزن خیلی ی مزه میشه اونطوری و اگه رفلاکس نداره چند قطره آب لیموی تازه

اره عزیزم من برای دخترم میریزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان یگانه زهرا مامان یگانه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی