خانما جوپرک روبشورم بریزم توسوپ یانیاز نیست.؟

۴ پاسخ

حتما بشور

من می‌شورم حتی برا خودمون

حتما بشور چون خاک داره

برای بچم میخوام

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی