خانوما تا چند کیلو شما. شمارع ۲ مایبی بستین

۴ پاسخ

اخه فقط وزن مهم نیست
وقتی روی پاش رد بندازه و تنگ باشه باید شماره بالاتر ببندی

من بچم و خورده آیه رو پاش رد انداخت تازه دیروز شماره 3گرفتم

من بچم ۴۳۰۰ میخوام ازاین به بعد سایز۲ ببندم چون سایز۱ هم ردمیندازه هم گلاب به روتون پی پی میکنه ازبغل پاش وپشت کمرش نم میده

تا ۴کیلو

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی