۴ پاسخ

برا سزارین سخت بستن تا چند ماه

من با ی روسری میبندم ولی جمع نشده ،زیرشکمم اویزون شده😭

والا من نبستم رو بچه اولم جمع شد خودش
ولی رو این بچه هنوز جمع نشده
گفتم بعد پریودیم ببندم

نبستم خودش داره جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا مامان هدیه زهرا ۳ ماهگی