خانما اسم "برسا" قشنگ تره یا "شاهان"؟

۱۳ پاسخ

برسااااا

شاهان

هیچکدوم🙄

شاهان خیلی شیکتره😍

شاهان.

برسا عزیزم

شاهان

برسا

برسا جدیده تاحالا نشنیدم ولی برسام رو شنیدم شاهان قشنگ تره

هر دو قشنگهه😍

برسا نه
برسام خوبه

برسا. شاهان خیلی زیاد شده

برسا نشنیدم اما برسام قشنگه

سوال های مرتبط