خانومیا به نظرتون اسم یزدان یا شاهان قشنگ تره و همیشه مده؟!

۸ پاسخ

خیلی شاهان زیاده بزن ببین ، البته دورتونم ببین اسما چطوره اما صدا زدنی شاهان قشنگتره

جفتشم قشنگه هرکدوم بیشتر ب دلت میشینه بزار

شاهان

شاهان خیلی زیاد شده
شاها بهتره

شاهان

شاهان

شاهان

شاهان قشنگتره،یزدان قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری