سلام
وزن جنین من ۶۰۰ گرمه
وزنش خوبه ؟؟

۸ پاسخ

ازین لیدی میل ها میشه خورد بدون تجویز دکتر

میگم تو گهواره وزن نی نی ۶۰۰
وزن واقعی رو میزنه؟؟

سونو وزن میرید
چون من دکترم بم نگفت فقط آنومالی مشخص بود

اره عزیزم نرماله

برا وزن گیری بچتون چی خوردید که وزن گرفته میشه به منم بگید

خیلی خوبه من آنومالی 19 هفته رفتم گفت 319 گرمه خیلی کمه☹️

منم ۲۳ هفته ۶۱۲ گ بود

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارزکوچولو مامان دلارزکوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد