سلام خانوما تو هفته من 715گرم وزن جنین خوبه؟

۳ پاسخ

سونو رفتی؟

آره خوبه

خوبه نگران نباش الان تو هفته شما وزن مهم نیس خیلی ایشالله از ۳ هفته دیگه شروع میکنه وزن گیری😍

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🥹💞🧿 مامان ماهلین 🥹💞🧿 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین و آریا مامان امیرحسین و آریا روزهای ابتدایی تولد