خانوما تو هفته من وزن جنین ۴۱۰گرم خوبه عایا

۶ پاسخ

آره بابا

بارداری اولم کلا دوتا سونو رفتم اول تا آخر

اره تازه زیادم، هس

عالیه

یکم کمه از حد نرمال

خوبه عزیزم. هفته هات بیشتر میشن وزن جنین هم بیشتر میشه مخصوصا سی وپنج هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان نورا 🐣💛 مامان نورا 🐣💛 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری