دوستان اسم دایان قشنگ تره یا کارن؟

۲۳ پاسخ

خدایی دایان قشنگ نیست یاد موش دایان تو فیلم پرچم دشمن شرت ماست میوفتم

دایان

کارن😍

منم میگم کارن

دایان

دایان

کارن قشنگه

هردو بیشتر کارن. ولی میدونی که تو خارج کارن اسم دختره

کارن بهتره

کارن خیلی اصیله

کارن.

دایان

کارن♥️

کارن

دوتاش🤣😂

دایان

قطعا دایان

کارن قشنگتره

دایان

دایان اسمش ترکیه ینی صبرکن

دایان🤭😍

دایان

دایان

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی