۷ پاسخ

آره عزیزم با دستگاه های الان تو هفته ۳۰ ، ۹۵ درصد به بالا زنده میمونه .

من تو اینستا دیدم ۲۸ هفته دنیا اومده بود نوشته بود ۵۲ روز رفته تو دستگاه

اره عزیزم دختر برادر من ۲۷ هفته به دنیا اومد ماشاالله الان ۱۱ سالشه احتمالش کمه نمونه فقط می‌ره دستگاه

اره ازهفت ماه ب بعدبچه دنیابیاد زنده میمونه فقط چون نارسه ان ای سیوبستری میشه

استراحتین شما

چرا فک می‌کنی بدنیا میاد

تو هفته من+

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد