خانوما من دوروزه حرکت جنین حس نکردم کسی تجربه داره

۱۱ پاسخ

منم ۴۸ ساعت حس نکردم رفتم درمانگاه ضربانش رو گوش کردم 😅

من انگار تازه یچیزایی حس میکنم

تو هفته شما طبیعیه

اره عزیزم ی روز حرکت میکنه ۳ روز خوابه😄 دوباره بیدار میشه ی خودی نشون میده

مال که تااخر بارداریم خیلی کم حسش میکردم تامیومدم بخوابم تازه نی نی بیدارمیشد تکون میخورد اونم ماهای آخرم

خیلی طبیعیه و خیلی زوده هنوز برای منظم حرکت کردنش همین که میفهمی کافیه♥️

از هفته 36به بعد حرکت جنین اهمیت داره

عزیزم نگران نباش الان هفتت پایینه نگران حرکات نباش از هفته های بالا تر دیگه حرکات مهم میشه

عزیزم الان فعلا خیلی کم و آهسته تکون میخوره ممکنه حس نکنی معمولا از هفته ۲۰ به بعد دیگه واضح حرکاتش رو حس میکنی نگران نباش

من فعلا تکون نخورده

الان خیلی زوده برا این چیزا

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته بیست‌وششم بارداری