بهترین داروی رفلاکس چیه؟

۳ پاسخ

من شاسه آمپرازول میدم از یکماهگی

فقط و فقط کم خوری
یعنی شیر کم بهش بدی تو هر وعده
دفعات بیشتر بشن بجای اینکه نیم‌ساعت بخوره ی ربع بخوره
شربت فاموتیدین هم دکتر داد بهم خوب بود

بنام خدا
غذای کمکی😑😑

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۱۱ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان ماه بانو مامان ماه بانو هفته هفدهم بارداری
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان اهورا🧸🩵 مامان اهورا🧸🩵 ۴ ماهگی