۳ پاسخ

در اصل وقتی تب دارن آهن نباید داد
مگه ب عنوان مسکن بدی که قطعا بهتره همه داروها فاصله داشته باشن

فک نکنم
نمیدونم

نه لزوما ولی با فاصله باید بدی داروها رو حتی اگر تداخل نداشته باشند

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام ♥️ مامان دلارام ♥️ ۲ سالگی